Faste læsere

torsdag den 5. september 2013

fraværende blogger i verdensklasse!


ja det er så mig, den fraværende blogger. og jeg er ikke stolt af det - for ikke at sige "voldsomt flov". men jeg lever jo nu engang efter et meget rartog komfortabelt princip, som i bund og grund går ud på, kun at gøre de ting, jeg har lyst til(skolerelaterede ting er (desværre??) en undtagelse her) og af en eller anden grund, har jeg ikke haft den store lyst. måske fordi, jeg synes, jeg pludselig blev for ærlig? eller måske fordi jeg en overgang syntes, mit liv ikke kunne være mere uinteressant. medmindre jeg var en snegl måske. eller et pindsvin. ikke fordi, jeg har noget i mod disse to dyr - jo snegl i form af dræber - adr - de er jo ganske harmløse, men jeg tror dog ikke, deres liv er mere spændende end mit. Nå, sidespor, beklager.
For lige at nå ind til sagens kerne, hvis der overhovedet er en sag og en kerne, så vil jeg bare lige sige tak til jer, som læser det her. og undskyld. Nu vil jeg være en aktiv blogger igen, fordi jeg virkelig har lyst. og fordi mit liv lige nu er fyldt med inspirerende tanker og ideer og, for en gang skyld, en positiv mentalitet. mit gamle, positive jeg er så småt ved at vende tilbage. 
Ja, og det fejrer jeg altså med inspirerende mennesker, lange løbeture, gode bøger, masser af te - og tilsvarende chokolade(mørk chokolade med kokos er min nye last, som jeg craver dagen lang og så igen, men hey, man er vel menneske, så jeg giver efter gang på gang og nyder hver enkelt bid, som var det min sidste bid her på jorden), genbrugstøj og levende lys. Lyder det ikke bare dejligt? ellers er jeg sjovt nok startet i 2. g - 2.g kommer efter 1.g, hvis nogen skulle være i tvivl(say whaaaaat)- og allerede synes jeg, afleveringsmængden er noget, jeg nok lige skal vende mig til. Eller rettere sagt: noget jeg skal vende mig til, at gå og brokke mig over 24/7. Så er i advaret! 
Men dette indlæg står alle i introduktionens tegn: introduktion til et nyt kapitel i mit lille amatør-blogger-liv. og jeg må sige, at jeg er glad for, at være tilbage! amen 

3 kommentarer:

  1. Er glad for at du er tilbage, glæder mig til at fælge med igen !!

    SvarSlet
  2. skal virkelig gøre mit bedste!

    SvarSlet
  3. Yay!! glæder mig til at du skriver tit:)

    SvarSlet